1. Σκοπός και πεδίο εφαρμογής

Οι παρόντες Όροι και Προϋποθέσεις εφαρμόζονται σε κάθε πώληση προϊόντων από την εταιρία με την επωνυμία «ΒΙΒΛΙΟΦΩΛΙΑ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΙΚΕ» (εφεξής η «Εταιρία»), που εδρεύει στην Νέα Ερυθραία Αττικής, οδός Ελευθερίου Βενιζέλου 63, με  Αρ. Γ.Ε.ΜΗ. 132558601000, με Α.Φ.Μ. 800620701 της Δ.Ο.Υ. ΚΗΦΙΣΙΑΣ μέσω του ηλεκτρονικού της καταστήματος www.efolia.gr (εφεξής το «Ηλεκτρονικό Κατάστημα»). Κάθε χρήστης που εισέρχεται και κάνει χρήση των υπηρεσιών του Ηλεκτρονικού Καταστήματος θεωρείται ότι συναινεί και αποδέχεται ανεπιφύλακτα τους παρόντες όρους.

  1. Διαδικασία παραγγελίας

2.1 Εγγραφή/Σύνδεση

Για λόγους ασφάλειας των συναλλαγών, ο χρήστης του Ηλεκτρονικού Καταστήματος (εφεξής ο «Χρήστης» ή ο «Πελάτης) πρέπει να εγγραφεί στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα πριν την υποβολή της παραγγελίας του. Για την εγγραφή ή σύνδεση του Χρήστη στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα απαιτείται ονοματεπώνυμο, διεύθυνση αποστολής, τηλέφωνο επικοινωνίας και διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email). Η Εταιρία διατηρεί το δικαίωμα να χρησιμοποιήσει τα στοιχεία αυτά για την αποστολή ενημερώσεων για νέα προϊόντα ή προσφορές σε εγγεγραμμένους χρήστες της. Αν οποιαδήποτε στιγμή ο Χρήστης επιθυμεί να ακυρώσει την εγγραφή του στη λίστα διευθύνσεων/email, μπορεί να το κάνει αποστέλλοντας email στη διεύθυνση info@foliabooks.gr προκειμένου να ζητήσει τη διαγραφή ή αλλαγή των τηρούμενων προσωπικών του στοιχείων.

2.2 Υποβολή και αποδοχή παραγγελίας

Οι παραγγελίες υποβάλλονται από τον Πελάτη εγγράφως ηλεκτρονικά με τη συμπλήρωση και αποστολή της φόρμας παραγγελίας που υπάρχει στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα. Πριν από την υποβολή της παραγγελίας, ο Πελάτης λαμβάνει, μέσω ειδικού συνδέσμου, γνώση των παρόντων όρων και στη συνέχεια επιλέγει την ενεργοποίηση σχετικού εικονιδίου «Έχω διαβάσει και αποδέχομαι τους Όρους Χρήσης». Η αποστολή της παραγγελίας προς την Εταιρία αποτελεί πρόταση για αγορά των προϊόντων που περιέχονται στην υποβαλλόμενη παραγγελία (πρόταση για σύναψη σύμβασης) και δήλωση αποδοχής όλων των χρεώσεων που περιγράφονται στην παραγγελία.

Η παραγγελία θεωρείται ληφθείσα από την Εταιρία όταν ο Πελάτης λάβει σχετική ενημέρωση με την ένδειξη «Επιβεβαίωση καταχώρησης παραγγελίας».  Ο Πελάτης οφείλει να ελέγχει την «Επιβεβαίωση Καταχώρησης Παραγγελίας» και να ενημερώνει αμέσως την Εταιρία εγγράφως για οποιοδήποτε λάθος ή παράλειψη. Σε διαφορετική περίπτωση, τα στοιχεία που αναφέρονται στην «Επιβεβαίωση Καταχώρησης Παραγγελίας» θα θεωρούνται ορθά και θα εφαρμοσθούν κατά την εκπλήρωση της σύμβασης πώλησης.

Κατά τη διάρκεια επεξεργασίας κάθε υποβληθείσας και καταχωρηθείσας παραγγελίας επιβεβαιώνεται και η διαθεσιμότητα των προϊόντων τα οποία συμπεριλήφθηκαν στην παραγγελία. Σε περίπτωση που η διαθεσιμότητα ή ο χρόνος παράδοσης διαφέρει από τον αναγραφόμενο στην σελίδα του προϊόντος, ο Πελάτης θα λαμβάνει σχετική ενημέρωση. Εφόσον διαπιστωθεί η διαθεσιμότητα των παραγγελθέντων προϊόντων, θα επιβεβαιώνεται η αποδοχή της παραγγελίας με ηλεκτρονικό μήνυμα από την Εταιρία. Η σύμβαση πώλησης θεωρείται ότι έχει καταρτιστεί και δημιουργεί αξιώσεις των μερών, μόνο με την αποστολή και λήψη του εν λόγω ηλεκτρονικού μηνύματος με την ένδειξη «Βιβλιοφωλιά – Η παραγγελία σας από [ημερομηνία] έχει ολοκληρωθεί.».

2.3 Περιορισμός ευθύνης

Η Εταιρία καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια να παρέχει υπηρεσίες υψηλής ποιότητας. Παρόλα αυτά, δεν μπορούν να αποκλεισθούν περιπτώσεις λαθών σε τιμές και δευτερεύοντα χαρακτηριστικά προϊόντων και δεν μπορεί να εξασφαλισθεί, ότι δεν θα υπάρξουν διακοπές λειτουργίας του Ηλεκτρονικού Καταστήματος ή «ανθρώπινα» λάθη κατά την ενημέρωση / αναγραφή της τιμής ενός προϊόντος. Για την ασφάλεια και την αποτελεσματικότητα των αγορών σας καλούμε, εφόσον διαπιστώσετε ότι κάποιο προϊόν προσφέρεται σε ασυνήθιστα χαμηλή ή υψηλή τιμή σε σχέση με την αγοραία αξία του, πριν προχωρήσετε στην παραγγελία του να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 210 6208506 ή μέσω της φόρμας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του δικτυακού τόπου.

H Εταιρία δεν φέρει καμία ευθύνη και δεν καλύπτει διαφορές τιμών προϊόντων που αγοράσθηκαν από φυσικό κατάστημα της Εταιρίας και ο πελάτης διαπίστωσε εκ των υστέρων την ύπαρξη χαμηλότερης τιμής στο Ηλεκτρονικό της Κατάστημα ή το αντίστροφο. Οι διάφορες προσφορές προϊόντων ισχύουν μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων. Σε περίπτωση περιορισμένης διαθεσιμότητας προϊόντος που διατίθεται σε προσφορά, η Εταιρία διατηρεί εύλογο δικαίωμα οι σχετικές παραγγελίες να εκτελούνται με κριτήριο την ικανοποίηση όσο το δυνατόν περισσοτέρων Πελατών της, ήτοι παραγγελιών καταχωρηθέντων από διαφορετικούς Χρήστες.

  1. Ακύρωση παραγγελίας

Χωρίς περιορισμό των διατάξεων περί Υπαναχωρήσεως του όρου 6, η ακύρωση της παραγγελίας γίνεται ως εξής: Πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία, κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελιάς μπορείτε να κάνετε πίσω «back» και να αφαιρέσετε τις ποσότητες των προϊόντων από το καλάθι σας πατώντας στο κουμπί «Χ – αφαίρεση του είδους». Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν μπορείτε να καλέσετε στο 210 6208506 και ένας συνεργάτης μας θα αναλάβει την ακύρωση της παραγγελίας σας.

  1. Παράδοση προϊόντων

4.1. Αποστολή προϊόντων

Όλες οι παραγγελίες αποστέλλονται με υπηρεσία ταχυμεταφορών (courier) στον τόπο που έχετε υποδείξει κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. Στην περίπτωση ογκωδών αντικειμένων, οι παραγγελίες ενδέχεται να αποσταλούν με μεταφορική εταιρία. Οι αποστολές πραγματοποιούνται καθημερινά, εκτός Σαββάτου, Κυριακής και αργιών. Το Ηλεκτρονικό μας Κατάστημα παραδίδει τα προϊόντα του σε όλη την Ελλάδα.

Παραλαβές γίνονται, αν το επιθυμείτε, και από το φυσικό μας κατάστημα στην οδό Ελευθερίου Βενιζέλου 63, Νέα Ερυθραία. Ο Πελάτης υποχρεούται να παραλάβει την παραγγελία του εντός πέντε (5) εργάσιμων ημερών από την παραλαβή της σχετικής ειδοποίησης παραλαβής. Εφόσον ο Πελάτης δεν παραλάβει το προϊόν εντός πέντε (5) ημερολογιακών ημερών από τη λήψη της ειδοποίησης προς παραλαβή, η Εταιρία δύναται να υπαναχωρήσει από την πώληση. Για την παραλαβή της παραγγελίας, ο Πελάτης οφείλει να επιδείξει την επιβεβαίωση της παραγγελίας (κωδικό παραγγελίας) και την ειδοποίηση για την παραλαβή, καθώς επίσης και επίσημο έγγραφο ταυτοπροσωπίας (πχ αστυνομική ταυτότητα). Αν ο Πελάτης επιθυμεί να εξουσιοδοτήσει τρίτο πρόσωπο για την παραλαβή της παραγγελίας του, τότε το τρίτο εξουσιοδοτούμενο πρόσωπο θα πρέπει, προσερχόμενο στο φυσικό κατάστημα να προσκομίσει ειδική εξουσιοδότηση προς παραλαβή της συγκεκριμένης παραγγελίας, νόμιμα θεωρημένη από ΚΕΠ ή αστυνομική ή άλλη Αρχή καθώς και επίσημο έγγραφο απαραίτητο για τον έλεγχο της ταυτοπροσωπίας (πχ αστυνομική ταυτότητα). Ο Πελάτης οφείλει να ελέγχει κατά την παραλαβή τα προϊόντα που παραλαμβάνει, καθώς με την υπογραφή του κατά την παραλαβή επιβεβαιώνει, ότι παρέλαβε ορθώς τα προϊόντα της παραγγελίας του.

4.2 Έξοδα Αποστολής

To κόστος ανέρχεται σε 2,5€  για όλη την Ελλάδα για αγορές μέχρι 30€ . Από 30€ και άνω τα έξοδα αποστολής είναι δωρεάν. Εναλλακτικά, μπορείτε να παραλάβετε την παραγγελία σας από το φυσικό μας κατάστημα χωρίς κάποιο κόστος μεταφορικών. Σε κάθε περίπτωση, οφείλετε να έχετε προεξοφλήσει την παραγγελία σας πριν τα παραλάβετε.

4.3 Χρόνος Παράδοσης

Στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα κάνουμε ότι είναι δυνατόν για να εξασφαλίζουμε πάντα τα καλύτερα προϊόντα στις πιο καλές τιμές, αλλά και στους καλύτερους χρόνους παράδοσης. Για τα ετοιμοπαράδοτα προϊόντα ο χρόνος αποστολής είναι περίπου 2 – 5 εργάσιμες ημέρες για όλο τον Νομό Αττικής και την υπόλοιπη χερσαία και νησιωτική χώρα και περίπου 4 – 8 εργάσιμες ημέρες για τις περιοχές εκτός ορίων των πόλεων (δυσπρόσιτες). Ο χρόνος ποικίλει ανάλογα με τον τόπο αποστολής, την διαθεσιμότητα των ειδών που έχουν παραγγελθεί κτλ. Για τα κατά παραγγελία προϊόντα ο χρόνος παράδοσης κυμαίνεται από 10 – 15 μέρες εργάσιμες, ανάλογα το προϊόν, την διαθεσιμότητα κτλ.

Οι ανωτέρω προθεσμίες δεν ισχύουν σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει τους χρόνους μεταφοράς. Η Εταιρία συνεργάζεται με συγκεκριμένες εταιρείες courier και μεταφορικές. Σε αυτές παραδίδει τα προϊόντα την επόμενη εργάσιμη ημέρα από την επιβεβαίωση αποδοχής της παραγγελίας από την Εταιρία, οι οποίες αναλαμβάνουν τη μεταφορά στον Πελάτη.

Σε περίπτωση που επιθυμείτε μεταφορική εταιρία της προτίμησης σας με την οποία η Εταιρία δε συνεργάζεται, τότε τα έξοδα μεταφοράς επιβαρύνουν τον Πελάτη ανεξάρτητα από το όριο της παραγγελίας.

4.4 Καθυστέρηση παραγγελίας

Η παραγγελία σας δύναται να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:

(α) Το προϊόν έχει καθυστερήσει να σταλεί από τον προμηθευτή μας: Για να μπορούμε να σας προσφέρουμε ανταγωνιστικές τιμές, παραγγέλνουμε τα προϊόντα μας από μια πολύ μεγάλη γκάμα προμηθευτών είτε εγχώριων είτε διεθνών. Υπάρχουν όμως περιπτώσεις όπου μια παραγγελία μας μπορεί να καθυστερήσει, με αποτέλεσμα να μην έχουμε ένα προϊόν στις αποθήκες μας όταν υπολογίζουμε. Σε μια τέτοια περίπτωση, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ρωτήσουμε εάν θέλετε να σας παραδώσουμε την παραγγελία χωρίς αυτό το προϊόν ή να σας προτείνουμε κάποιο εναλλακτικό. Το είδος αυτό θα σας το στείλουμε αμέσως μετά την παραλαβή του στις αποθήκες μας.

(β) Το προϊόν που παραγγείλατε έχει ήδη καταργηθεί και δεν είναι διαθέσιμο: Ανάμεσα στα προϊόντα που εκθέτουμε στο Ηλεκτρονικό μας Κατάστημα υπάρχουν σπάνιες περιπτώσεις όπου ο προμηθευτής τους ανακοινώνει ξαφνικά την κατάργησή τους. Στην περίπτωση αυτή, υπάλληλος της εταιρίας μας θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας για να σας δώσει όλες τις εναλλακτικές λύσεις.

(γ) Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελιάς σας.

(δ) Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία μαζί σας (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του) επειδή πχ τα στοιχεία σας που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα, ακυρώνουμε την παραγγελία σας και δεν φέρουμε ευθύνη για τη μη ενημέρωσή σας.

  1. Τρόποι πληρωμής
  • Αντικαταβολή (Ο πελάτης επιβαρύνεται με το ποσό των 2,5€)
  • Δυνατότητα πληρωμής μέσω πιστωτικών, χρεωστικών και προπληρωμένων καρτών των Visa, MasterCard, Maestro, American Express, Diners (μέσω του ασφαλούς περιβάλλοντος της πλατφόρμας της Alpha Bank).
  • Κατάθεση στους παρακάτω τραπεζικούς λογαριασμούς:

ALPHA BANK:

Αριθμός Λογαριασμού: 153002320007233

IBAN: GR21 0140 1530 1530 0232 0007 233

Δικαιούχοι Λογαριασμού: ΒΙΒΛΙΟΦΩΛΙΑ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΙΚΕ

EUROBANK:

Αριθμός Λογαριασμού: 0026.0027.38.0201885929

IBAN: GR7102600270000380201885929

Δικαιούχοι Λογαριασμού: ΒΙΒΛΙΟΦΩΛΙΑ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΙΚΕ

Η Εταιρία διατηρεί την κυριότητα τυχόν παραδοθέντων προϊόντων μέχρι την ολοσχερή αποπληρωμή του τιμήματος από τον Πελάτη.

  1. Δικαίωμα υπαναχώρησης

Ο Πελάτης μπορεί να επιστρέψει εύκολα ένα προϊόν το οποίο παρήγγειλε μέσω του Ηλεκτρονικού Καταστήματος υπό τις εξής προϋποθέσεις:

(α) Πρέπει να δηλώσει την επιθυμία του να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παράδοσης του προϊόντος ή από την παραλαβή του (όταν ο Πελάτης έχει επιλέξει να τα παραλάβει από το φυσικό κατάστημα).

(β)  Ο Πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην άριστη κατάσταση που το παρέλαβε. Ειδικότερα, το επιστρεφόμενο προϊόν θα πρέπει να μην έχει χρησιμοποιηθεί, να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, όπως ακριβώς πριν την πώλησή του, στην πλήρη αρχική του συσκευασία και με όλα τα περιεχόμενα τις αρχικής συσκευασίας (έντυπα οδηγιών χρήσεως, χαρακτηριστικών και εγγυήσεων, καλώδια συνδέσεων, software εγκατάστασης κ.τ.λ.). Επιπλέον, για να γίνει δεκτή επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να επιδεικνύεται το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής, τιμολόγιο) από το πρόσωπο που αρχικά αγόρασε το προϊόν και του οποίου τα στοιχεία αποτυπώνονται στο παραστατικό αγοράς.

(γ) Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως με την αποστολή email στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@foliabooks.gr  και η Εταιρία είναι υποχρεωμένη να επιβεβαιώσει εγγράφως την παραλαβή της δήλωσης υπαναχώρησης μόλις την παραλάβει.

(δ) Ο Πελάτης υποχρεούται να επιστρέψει τα προϊόντα εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία κοινοποίησε την υπαναχώρηση στο φυσικό κατάστημα της Εταιρίας ή να τα αποστείλει στο φυσικό κατάστημα της Εταιρίας στην οδό Ελευθερίου Βενιζέλου 63, Τ.Κ. 146 71 Νέα Ερυθραία με δικά του έξοδα.

(ε)  Η επιστροφή του τιμήματος στον Πελάτη που υπαναχώρησε θα γίνεται εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την χρόνο που η Εταιρία έλαβε αποδεδειγμένα γνώση για την υπαναχώρησή του. Η Εταιρία επιφυλάσσεται του δικαιώματός της να παρακρατά την επιστροφή του τιμήματος μέχρι να λάβει πίσω τα προϊόντα ή μέχρι ο Πελάτης να παράσχει αποδείξεις ότι έστειλε τα προϊόντα στη Εταιρία, όποιο από τα δύο συμβεί πρώτο.

(στ) Η Εταιρία δεν επιστρέφει πρόσθετες δαπάνες παράδοσης εάν ο Πελάτης είχε επιλέξει τρόπο παράδοσης άλλον από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που προσφέρει η Εταιρία.

  1. Εξαιρέσεις από το δικαίωμα υπαναχώρησης

Το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν εφαρμόζεται:

(α) Σε προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής (πχ ακουστικά) και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση.

(β) Σε προϊόντα σφραγισμένων ηχητικών εγγραφών ή σφραγισμένων εγγραφών βίντεο ή σφραγισμένου λογισμικού που αποσφραγίστηκαν μετά την παράδοση.

(γ) Στις περιπτώσεις προμήθειας ψηφιακού περιεχομένου μη παρεχομένου πάνω σε υλικό μέσο, εφόσον η εκτέλεση ξεκίνησε με την προηγούμενη ρητή συγκατάθεση του Πελάτη και την επιβεβαίωση εκ μέρους του ότι χάνει το δικαίωμα υπαναχώρησης.

  1. Ασφάλεια

Η Εταιρία αναγνωρίζει τη σημασία του θέματος της ασφαλείας των Προσωπικών Δεδομένων του Πελάτη καθώς και των ηλεκτρονικών του συναλλαγών και λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα ώστε να εξασφαλίζεται η μέγιστη δυνατή ασφάλεια. Όλες οι πληροφορίες, οι οποίες σχετίζονται με τα προσωπικά στοιχεία και τις συναλλαγές του Πελάτη, είναι ασφαλείς και απόρρητες. Η ασφάλεια του Ηλεκτρονικού καταστήματος επιτυγχάνεται με τις ακόλουθες μεθόδους:

(α) Αναγνώριση Πελάτη: Οι κωδικοί που χρησιμοποιούνται για την αναγνώριση είναι δύο: ο Κωδικός Εισόδου (e-mail ή username) και ο Προσωπικός Μυστικός Κωδικός Ασφαλείας (password), οι οποίοι κάθε φορά καταχωρούνται από τον Πελάτη, του παρέχουν πρόσβαση με απόλυτη ασφάλεια στα προσωπικά του στοιχεία.

Δίνεται η δυνατότητα στον Πελάτη να μεταβάλει τον Προσωπικό Μυστικό Κωδικό Ασφαλείας (password) και τη διεύθυνση ηλεκτρονικής αλληλογραφίας (e-mail) όσο συχνά επιθυμεί. Ο μόνος που έχει πρόσβαση στα στοιχεία είναι ο ίδιος ο Πελάτης μέσω των ανωτέρω κωδικών και είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για την διατήρηση της μυστικότητας και απόκρυψης του από τρίτα πρόσωπα. Σε περίπτωση απώλειας του ή διαρροής του θα πρέπει να προβεί στην άμεση ειδοποίηση μας, αλλιώς η Εταιρία δεν ευθύνεται για την χρήση του μυστικού κωδικού από μη εξουσιοδοτημένο πρόσωπο. Σας συνιστούμε, για λόγους ασφαλείας, να αλλάζετε το password σας σε τακτά χρονικά διαστήματα και να αποφεύγετε τη χρήση των ίδιων και εύκολα ανιχνεύσιμων κωδικών (π.χ. ημερομηνία γέννησης). Επίσης σας προτείνουμε να χρησιμοποιείτε όχι μόνο γράμματα και αριθμούς αλλά και σύμβολα για τη δημιουργία password.

 (β) Ελεγχόμενη Πρόσβαση (firewall): Η πρόσβαση στα συστήματα της Εταιρίας (servers) ελέγχεται από firewall, το οποίο επιτρέπει τη χρήση συγκεκριμένων υπηρεσιών από τους Πελάτες απαγορεύοντας, παράλληλα, την πρόσβαση σε συστήματα και βάσεις δεδομένων με απόρρητα στοιχεία και πληροφορίες της Εταιρίας.

(γ) Απόρρητο Συναλλαγών: Όλες οι πληροφορίες που διαβιβάζονται από τον Χρήστη είναι εμπιστευτικές και η Εταιρία έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα ώστε να γίνεται χρήση τους μόνο στο μέτρο που αυτό κρίνεται αναγκαίο στο πλαίσιο των παρεχόμενων υπηρεσιών. Μερικά από τα μέτρα που έχουν ληφθεί είναι τα ακόλουθα:

– Μόνο εξουσιοδοτημένοι υπάλληλοι έχουν πρόσβαση στις πληροφορίες των συναλλαγών και μόνο όποτε αυτό είναι αναγκαίο, π.χ. για τη διεκπεραίωση των παραγγελιών.

– Η Εταιρία δεν αποκαλύπτει τα στοιχεία των Πελατών και των συναλλαγών τους, εκτός αν έχει έγγραφη εξουσιοδότηση από εσάς ή αυτό επιβάλλεται από δικαστική απόφαση ή απόφαση άλλης δημόσιας αρχής.

– Στην περίπτωση που η Εταιρία χρησιμοποιεί τρίτους για την υποστήριξη των συστημάτων της, φροντίζει για την εξασφάλιση του απορρήτου.

  1. Προστασία Προσωπικών Δεδομένων

Για την πραγματοποίηση των αγορών από το Ηλεκτρονικό Κατάστημα, θα ζητηθούν προσωπικά στοιχεία του Πελάτη (όνομα, επίθετο, ηλεκτρονική διεύθυνση, διεύθυνση αποστολής προϊόντων κλπ.). Τα τυχόν προσωπικά δεδομένα που δηλώνονται τηρούνται αποκλειστικά και μόνο για λόγους που αφορούν τις συναλλαγές μέσω του Ηλεκτρονικού Καταστήματος, την βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών και την διασφάλιση της λειτουργίας της αντίστοιχης υπηρεσίας και δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιηθούν από οποιονδήποτε τρίτο (με εξαίρεση όπου προβλέπεται από το Νόμο στις αρμόδιες και μόνο Αρχές).

Σε κάθε περίπτωση οι εργαζόμενοι της Εταιρίας που έχουν πρόσβαση στα προσωπικά δεδομένα των Πελατών είναι συγκεκριμένοι και η πρόσβαση προσώπων χωρίς εξουσιοδότηση στα προσωπικά δεδομένα απαγορεύεται.

Για οποιαδήποτε απορία ή πρόταση ή δήλωση που σχετίζεται με αυτά τα θέματα παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας κάνοντας χρήση της ειδικής φόρμας επικοινωνίας η οποία παρέχεται στον παρακάτω σύνδεσμο http://www.efolia.gr/contact/

 Σε οποιαδήποτε χρονική στιγμή ο Χρήστης διατηρεί το δικαίωμα ενημέρωσης ή και αντίρρησης στην περαιτέρω επεξεργασία των στοιχείων του σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία για την προστασία των προσωπικών δεδομένων.

  1. Τελικές διατάξεις

Η Εταιρία διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί μονομερώς ή να ανανεώνει τους παρόντες όρους και τις προϋποθέσεις των συναλλαγών, που γίνονται μέσω του Ηλεκτρονικού της Καταστήματος. Η Εταιρία αναλαμβάνει την υποχρέωση να ενημερώνει τους Χρηστές για τυχόν τροποποιήσεις καθώς και για οποιαδήποτε αλλαγή, μέσω της ιστοσελίδας του παρόντος Ηλεκτρονικού Καταστήματος. Διευκρινίζεται ότι η αλλαγή όρων δεν καταλαμβάνει παραγγελίες που έχουν ήδη υποβληθεί.

Ο Χρήστης δύναται να υποβάλει ηλεκτρονικά καταγγελία μέσω της πλατφόρμας Ηλεκτρονικής Επίλυσης Διαφορών στο σύνδεσμο:

 https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=EL

Οι συμβάσεις που συνάπτονται μέσω του Ηλεκτρονικού Καταστήματος διέπονται από το Ελληνικό Δίκαιο. Αρμόδια για την επίλυση τυχόν διαφοράς που θα προκύψει από τη συμβατική σχέση μεταξύ της Εταιρίας και του Πελάτη είναι τα καθ’ ύλην αρμόδια Δικαστήρια της Αθήνας.

Οι παρόντες όροι επέχουν θέση πληροφόρησης του άρθρου 3β του Ν. 2251/1994